ismerkedésem az Ubuntuval

Ubuntu napló

Ubuntu napló

a kezdetek előtt...

2007. október 15. - z0z

Van otthon egy gépem, amit nem átallok fájlcserélésre használni - no nem őrült módon, de ha bekapcsolom, akkor azért...

Eszembe jutott, hogy minek kísérletezek XP-vel mikor biztos, hogy elég lenne (?!) linux is.
Az elég persze nem igazán pontos - mondjuk inkább - jó lenne helyette linux is.
Nem játszom rajta, netezek és letöltök kb. ennyi.

Volt pár próbálkozásom előtte más disztrókkal is (de szép szó, vagy mi), de mindig elbukott, részben miattam - hiába windowsos beállítottságú vagyok - részben a család miatt (nem akartak kétfelé bootoló rendszert, tiszta lin-ről meg nem is álmodtam).

Néhány fórumos oldalon istenítették az Ubuntut, meg láttam a pólós lány képét is :) – úgy döntöttem kipróbálom.

Eltelt kis idő, míg rájöttem a netet túrva, hogy nem kell keresnem LIVE cd-t, a Desktop cd éppen az.

Letölt, berak, újraindít, nem működik. Most már tudom, hogy a második winyómat nem szerette, de akkor még csak nem is sejtettem.
Próba a laptopon, ott király, de nem arra akartam feltenni.

Utánolvasás - letölt: Alternate install cd - kiír, berak, újraindít, nem működik.
Gondolkodom (nézem bambán a monitort) és látom, hogy a második winyóval vannak gondjai, lehúzom és ...
...nos, azóta fut az Ubuntu a gépemen...

A bejegyzés trackback címe:

https://ubnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr89196702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása